«House, M.D.» (1-8s, 2004-2012) - 9.5/10
«Forever» (1s, 2014–2015) - 9/10
«Castlevania» (1s, 2017) - 9/10
«Castlevania» (2s , 2018)
«True Detective» (1s, 2014) - 8/10
«
BoJack Horseman» (1-5s, 2014-2018) -
«
Dota: Dragon's Blood» (1s, 2021) - 7/10
«Lastman» (1s, 2016) - 7/10
«True Detective» (2s, 2015) - 7/10
«W.I.T.C.H.» (1s, 2004-2005) - 7/10
«Gravity Falls» (1-2s, 2012-2016) - 7/10
«Warhammer: «Hammer and Bolter» (1s, 2021) - 7/10
«Winx Club» (3s, 2007) - 6.5/10
«Winx Club» (2s, 2005) - 6/10
«Winx Club» (1s, 2004) - 5.5/10